Reklamace

 

Reklamace se vztahují na zboží s výrobní vadou, která se projeví v záruční době 24 měsíců, není-li záruční lhůta vzhledem k povaze daného zboží zkrácena. Záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na zboží poškozené nevhodným zacházením nebo špatným skladováním, stejně tak na zboží opotřebené běžným užíváním.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

V případě reklamace prosím vždy nejdříve nás telefonicky kontaktujte. Zboží lze předat k reklamaci na prodejně v Lučici nebo zaslat na adresu Lučice 50, 582 35, Lučice, v případě reklamace zajistíme dopravu od Vás k nám na naše náklady.

JAK POSTUPOVAT, KDYŽ JSTE OBDRŽELI JINÉ ZBOŽÍ, NEŽ JSTE OBJEDNALI?

Ačkoli děláme maximum pro to, aby k pochybení při expedici zboží nedocházelo, ve výjimečných případech může dojít k tomu, že obdržíte jiné zboží, než jste objednali a než je uvedeno na faktuře. Jak v takovém případě postupovat? Nejprve nás kontaktujte telefonicky nebo emailem, domluvíme se na co nejsnazším řešení pro Vaši spokojenost.

Mějte prosím na paměti, že je nutné zkontrolovat zboží ihned po převzetí, před jeho rozbalením a použitím. V opačném případě bude průběh výměny značně zkomplikován.

JAK POSTUPOVAT, POKUD ZBOŽÍ BYLO DORUČENO ROZBITÉ?

Doručí-li Vám přepravce zásilku, která ponese viditelné známky manipulace, bude rozbalená, rozlepená či mechanicky poškozená, zásilku v žádném případě nepřebírejte. Kontaktujte nás, abychom se domluvili na dalším postupu.